-
Mózes Csenge Klára authored
A Breakout egy egyszerű játék, amelyben egy labda mozog a képernyőn, és a játékosnak kell "ütnie" a labdát, hogy áthaladjon a dobozokon. A játék célja, hogy a labda ne ütközzön a dobozokkal, hanem áthaladjon rajtuk, és a játékosnak kell "elpusztítania" a dobozokat. A megvalósításhoz szükség van egy VGA kijelző vezérlésre, amely a képernyő pozícióinak meghatározására és a Hsync és Vsync jelek generálására szolgál. Szükség lesz a sebesség és pozíció számítására, valamint az ütközés kezelésére a dobozokkal és a képernyő széleivel. A dobozokat egy tömbben tervezem tárolni. A játékos irányítására egyelőre nincs olyan konkrét elképzelésem, a sebesség és pozíció számítását viszont gördülékenyen kivitelezhetőnek látom.
6f911eb7Mózes Csenge Klára authoredA Breakout egy egyszerű játék, amelyben egy labda mozog a képernyőn, és a játékosnak kell "ütnie" a labdát, hogy áthaladjon a dobozokon. A játék célja, hogy a labda ne ütközzön a dobozokkal, hanem áthaladjon rajtuk, és a játékosnak kell "elpusztítania" a dobozokat. A megvalósításhoz szükség van egy VGA kijelző vezérlésre, amely a képernyő pozícióinak meghatározására és a Hsync és Vsync jelek generálására szolgál. Szükség lesz a sebesség és pozíció számítására, valamint az ütközés kezelésére a dobozokkal és a képernyő széleivel. A dobozokat egy tömbben tervezem tárolni. A játékos irányítására egyelőre nincs olyan konkrét elképzelésem, a sebesség és pozíció számítását viszont gördülékenyen kivitelezhetőnek látom.
Loading