Select Git revision
gamemaster.hpp
gamemaster.hpp 1.04 KiB
#ifndef GAMEMASTER_HPP
#define GAMEMASTER_HPP
#include "application.hpp"
#include <vector>
#include <set>
#include <fstream>
#include <iostream> // for debug
class GameMaster
{
public:
GameMaster(Application*,std::string mo, std::string fe);
std::vector<int> fajl_beolvasas(std::string fajlnev);
void fajl_kiiras(std::string fajlnev, std::vector<int> v) const;
void save_fajlba() const;
std::vector<int> get_feladat();
std::vector<int> get_save();
virtual void save(int,int);
std::set<int> aura(int);
std::set<int> szabalytalanok();
virtual int negyzet_szama(Index);
virtual bool kesz();
virtual void uj_jatek();
virtual void kezdo_jatek();
protected:
std::string _fajl_megoldas, _fajl_feladat, _fajl_save;
std::vector<int> _megoldas, _feladat, _save;
Application *_parent;
std::vector<std::vector<int>> _negyzetek;
int _palyaszam;
};
#endif // GAMEMASTER_HPP